Translate

sobota, 2 lipca 2011

Dla pań przedszkolanek...

...mojej Zuzi przygotowałam na zakończenie roku romantyczne, ażurowe i pastelowe karteczki. Są one wynikiem połączenia tego i tego pomysłu. Wszystkie ramki, również wewnątrz kartek, są złożone z dwóch warstw, przyklejanych na kosteczkach dystansujących 2mm.
Różyczki wycinałam za pomocą Marianne róże angielskie z papieru czerpanego, potem tuszowałam i zwijałam, odrobinę targając, żeby wyglądały naturalniej ;) Dla utrwalenia kształtu lekko pociągnęłam je brokatem Frosted Lace. Uzupełnienie kompozycji to oczywiście mnóstwo listków z dziurkacza i gałązki Marianne  wycięte z zielonej strony krokusów oraz ogromna ilość perełek zrobionych Pearl makerem.


Pierwsza zielono-różowa z papieru Dla maluszka - Do kochania, z ramką Nellie`s Choice ramki owalne.



Druga różowo-kremowo-brązowa z papierów Dla maluszka - Do przytulania i Czekolady w kropeczki waniliowe.



Trzecia błękitna z Przyszła wiosna - W pąkach krokusów:


a wewnątrz krateczka Misiów stado:


I ostatnia różowo-brązowa z papierów Dla maluszka - Do przytulania Słodkie słówka, z ramką z Nellie`s koła z falbanką i Frame dies multi.




Muszę się Wam przyznać, że te karteczki podobają mi się bardzo i na szczęście Paniom z przedszkola również się spodobały :)
Dziękuję za odwiedziny, przemiłe słowa i życzenia :*
Pozdrawiam i życzę wspaniałego wakacyjnego weekendu :)

44 komentarze:

agea pisze...

piękne kartki dla Pań przedszkolanek, musiały się spodobać bo są bardzo urokliwe:)

lilavati pisze...

no jak mogły się nie spodobać! cudne są:)
brakuje mi tylko pełnego widoku złozonej kartki:)
pozdrawiam

madebyviva pisze...

o kurczę... PRZEPIĘKNE!! Dopracowane w najmniejszym szczególe, pomysłowe i baaardzo eleganckie! Na pewno podobały sie baaardzo :-)

Bożenka pisze...

Karteczki są przepiękne. Zazdroszczę talentu. Pozdrawiam

Kartki-rękodzieło pisze...

Bardzo ładne

ewkiki pisze...

Dostać taką karteczkę to nagroda! Są prześliczne! Pozdrawiam i miłych chwil życzę!

Karolina pisze...

śliczne kartki, piękne ramki zrobiłaś

kartkomania.com pisze...

Niezwykłe :)

Unknown pisze...

Przepiękne!!!

Kasia B. pisze...

są piękne !
wszystkie Twoje prace są niezwykłe, uwielbiam :)

ewkaka19 pisze...

Cudowne i dopracowane do ostatniego detalu

Anabel pisze...

Moniu, cudne kartki zrobiłaś, takie delikatne, ciekawe i bardzo eleganckie.
Pokazałaś, że można zrobić cuda bez wymyślnych materiałów... jesteś moją Mistrzynią(powtarzam po raz kolejny) :D

cyga pisze...

śliczne, słodziutkie, miałaś bardzo pracowity czerwiec

Aleksandra P. pisze...

przepiękne prace!

Boei pisze...

Jestem zachwycona!! Bogate, a takie delikatne! Są cudowne:)

JagaBa pisze...

Moniczko,one są przecudne!!!!Musiały sie spodobać !!!

Matilde pisze...

Obłędne! Uwielbiam te Twoje rameczki i kompozycje kwiatowe!

vivi22 pisze...

mi do gustu najbardziej przypadła waniliowa w kropeczki :) śliczności

oswojone hobby pisze...

mnie się też bardzo podobają

gré pisze...

beautiful

groetjes gré

Malgodia pisze...

Ach Moniczko jakie cuda !!! Oczu nie mogę oderwaać :)

Pagata pisze...

wow! cudne są

Alqni pisze...

Naprawdę śliczne, i tak dopracowane:))

Joanna Wiśniewska pisze...

Piękne :)

Poradnik domowy pisze...

jestem pod wrażeniem jakie cuda można wyczarować z papieru

hania739 pisze...

Są przepiękne - wszystkie bym zgarnęła:))

rudlis pisze...

Wszystkie cudne, pełne elegancji! Panie z pewnością zachwycone :)

Unknown pisze...

Nie ulega najmniejszej wątpliwości, że się Paniom spodobały...

Anna Zaprzelska pisze...

Ależ piękności!!!

Ludkasz pisze...

Zjawiskowe są;)

donka66 pisze...

Przepiękne kartki, i te zwijane różyczki - boskie!

Asia pisze...

Karteczki są piękne, robisz cudeńka :)Nie dziwię się, że spodobały się wszystkim, są rewelacyjne ! Pozzdrawiam

Unknown pisze...

I kolejny raz podnosiłam swoją rozdziawioną buzię z podłogi :))))) Monisiu - jesteś moim GURU karteczkowym. Twoje kartki i ich elegancja sprawiają, że moje oczy odpoczywają przez patrzenie na nie. Nie wiem jak Ty znajdujesz czas na to wszystko. Uwielbiam mieć miniaturkę Twojego bloga na swoim - zaglądam do Ciebie codziennie i błyszczą mi się oczy :)

ania pisze...

Na miejscu pań przedszkolanek byłabym zachwycona!! Prześliczne!!!

UHK Gallery pisze...

Przecudne te kartki!!!

Cynthia Lloréns pisze...

Wow!!!This is stunning cards..those are great..so many wonderful details!!!
This is my first time in here..and I ´m in love with your blog...so many wonderful things to be inspired!!!
I wish a wonderful week.
Kisses and huges from Brazil
Cynthia

Julapi pisze...

Wieki mnie tu nie było, a tu tyle nowych rzeczy. Foldery piekne ale to już wiesz. A te karteczki to strzał w dziesiątkę. Wyglądają przecudnie z tymi różyczkami w tych pastelowych kolorach po prostu nic dodac nic ująć, idealne.

bossanova pisze...

piękne karteczki!

silence pisze...

Cudne. Te naręcza kręconych kwiatuszków robią świetne wrażenie.

Unknown pisze...

Wspaniałe !!!
Bardzo eleganckie !

monia pisze...

Wow jaką piękną całość tworzą:)

Лепесток pisze...

Безумно красивые-особенно белая розовым!

Colorina pisze...

przecudne!!!!!!!!!te różyczki dodają jeszcze większego uroku:)

Angi pisze...

Przepiękne karteczki, dopracowane w każdym calu ;) Najbardziej podoba mi się ta w czekoladowe kropeczki ;)